Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Πολύ ξύλο

Έλαβε χώρα λοιπό χτες και η δεύτερη μάχη..σε φιλικό βέβαια επίπεδο.

Καλός ο αντίπαλος, ο οποίος ήταν περίπου στο ίδιο επίπεδο με εμένα (ήταν η τρίτη του μάχη) αλλά πολύ πιο διαβασμένος.  Και φυσικά είχε Space Marines τους απλούς όχι κάποιο ιδιαίτερο chapter.

Το παιχνίδι ήταν 5 objectives με sperahead deployment και αυτός να παίζει πρώτος. Έφαγα πολύ shooting. Μα πολύ όμως. Από την αρχή μου έβγαλε εκτός το 1 Ravager και το 1 Raider με τους Kabalite. Δεν παραπονιέμαι όμως πολύ γιατί έφερα γενικότερα καλές ζαριές αλλά διακρίνω ήδη τα πρώτα προβλήματα - αδυναμίες της λίστας μου και που θα πρέπει να δίνω προσοχή.

Οι Wyxhes για άλλη μία φορά έβγαλαν τα λεφτά τους όπως επίσης τόσο το Cronos όσο και ο Archon μαζί με τους Incubis ήταν λίγο εκτός τόπου και χρόνου.

Ο Λεωνίδας-Σπαρτιάτης λοιπόν χοντρικά είχε κατεβάσει

1 Librarian /w terminator armour-storm shield-null zone-gate of  infinity
7 Assault Termies /w 2lighting claws - 5 thunder hammers and storm shields
3 x 10 Tactical Squads /w 1 bazooka - 1 melta gun - 1 Captain /w combimelta
3 x Rhino (dedicated transports)
2 x Dreadnaught /w 2x twinlinked lascannons
2 x Predators /w Autocannon, 2x lascannons
2 x Landspeeders /w stormbolter, missile launchers
Περίπου αυτά ενώ η δικιά μου ήταν η κλασσική που δοκιμάζω.

Ευτυχώςπ παίζαμε objectives και ήρθαμε 2-2 αν και αν και στο τέλος αν μου έμενα ζωντανός ο Archon-Incubi με το Venoma για να τους πετάξει μέχρι το 2ο του Objective θα το έκανα contested και θα νικούσα αλλά η διαφορά στα VPs όχι απλά ήταν μεγάλη..ήταν τεράστια......

Βασικά μου έβγαλε εκτός τα εξής με χρονολογική σειρά: Ravager, Raider (των Kabalites), Cronos, Ravager, Reavers, Raider(από wyches), Venom(των trueborn), Trueborn, Venom (του Archon) και εγώ νομίζω 6 termies....

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:
Εναντίων shooty λιστών πρέπει ή να παίξω Reserves -δεν ξέρω αν αυτό θα βοηθήσει αλλά αξίζει να το δοκιμάσω- ή κατευθείαν assault. To να μένω πάντως πίσω και να τις τρώω δεν έχει νόημα.
Επίσης πρέπει να ξεκαθαρίσω τους ρόλους των μονάδων μου ποιοι είναι τι και που κάνουν επίθεση.









Αυτά για αρχή και μερικές φώτο (αν και επείδη δυστυχώς μου τελείωσε η μπαταρία έβγαλα λίγες φώτο) όπως και να έχει enjoy...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου