Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Καλό μήνα!!

Καλό μήνα και επειδή ο καλός ο μήνας από την αρχή φαίνεται έτσι και εγώ στρώθηκα σήμερα τελείωσα τους 10 φαντάρους που μου είχαν μείνει στη μέση όπως επίσης και τον Κρόνο ο οποίος έγινε αρκετά συμπαθητικός για τα δεδομένα της ασχήμιας του.












Έτσι λοιπόν για την αυριανή μου ΔΕΥΤΕΡΗ μάχη (yeeeeeeee!!!!)  θα έχω μόνο τον Άρχοντα και τους Incubi απλά ασταρωμένους...
Πιστεύω μέχρι το τέλος της βδομάδας να είναι όλοι βαμμένοι και να αρχίζω τις βάσεις τους....
Και μετά σιγά έως πάρα πολύ σιγά να κάνω κάποια highlights αλλά πολύ επιφυλακτικά καθως επίσης να σκέφτομαι και άλλες λίστες καθώς υπάρχουν μοντέλα που έχω πάρει ή που μου αρέσουν και δεν τα ΄έχω χρησιμοποιήσει ακόμα.

Υγ: Έκανα και το τελευταίο Raider αλλά αφού είναι ολόιδιο με τα προηγούμενα δεν βρήκα το λόγο για να το φωτογραφίσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου